Hotel Skansen

Adresse: Tingshusgatan 1, 386 31 Färjestaden  Karte anzeigen
Standort: Färjestaden
Gästebewertung: 86% (30 von 35 empfehlen) (7 Bewertungen)

Gästebewertung: 86%

(30 von 35empfehlen)
Gesamtbewertung 4,2 von 5
Standard des Hotel? 4,2 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 4,1 von 5
Sauberkeit 4,4 von 5
Preisgünstig 3,8 von 5
Umgang und Service 4,2 von 5
Frühstück 4,5 von 5
Über die Gästebewertung: Die Gästebewertungen werden von unseren Kunden nach ihrem Aufenthalt in der jeweiligen Unterkunft abgegeben und spiegeln reelle Eindrücke und Erfahrungen wieder. Die Bewertung erfolgt auf einer Skala von 1 (schlecht) bis 5 (sehr gut).

Einzelne Bewertungen unserer Gäste (anzeigen 1-8 von 8)

Överpris

Empfohlen bis Kroppkakor, Schweden (Schweden Fr 26 Jul 2019)
“Plus: spa område, frukost, rums storlek Minus: saknar kylskåp, saknar AC, badrum ”
Gesamtbewertung 3 von 5
Standard des Hotel? 3 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 2 von 5
Sauberkeit 3 von 5
Preisgünstig 2 von 5
Umgang und Service 4 von 5
Frühstück 5 von 5

Relax

Empfohlen bis Jörgen, Schweden (Schweden Sa 15 Jul 2017)
“Fantastisk plats för avkoppling med god mat och poolhäng på Hotel Skansen i Färjestaden, väl timat med underhållning i form av Allsång på Skansen med Kalle Moreus och cruising med amerikanska bilar. Brukar bo på hotellet när jag jobbar på Öland men har inte varit möjligt att uppleva hotellet under dagtid. ”
Gesamtbewertung 5 von 5
Standard des Hotel? 5 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 5 von 5
Sauberkeit 5 von 5
Preisgünstig 5 von 5
Umgang und Service 5 von 5
Frühstück 5 von 5

Badrummet lite trångt med minimalt handf...

Empfohlen bis Anonym , Schweden (Schweden Do 01 Sep 2016)
“Badrummet lite trångt med minimalt handfat, etc.”
Gesamtbewertung 4 von 5
Standard des Hotel? 4 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 3 von 5
Sauberkeit 4 von 5
Preisgünstig 3 von 5
Umgang und Service 4 von 5
Frühstück 5 von 5

Trevligt hotell

Empfohlen bis Stig, Schweden (Schweden Sa 16 Jul 2016)
“Detta var vår andra gång vi gästade hotellet. Orsaken är att vi upplevde hotellet som trivsamt och service-minded personal. Vi bokade bord vid våra båda vistelser, då vi efter en dags utflykt gärna ville sitta och äta i lugn och ro. Även uppleva allsången från altanen. Båda gångerna strulade bokningen. Serveringspersonalen hittade inte vårt namn eller rumsnummer. Detta upplevde vi som stressigt, då vi verkligen hade bokat bord enligt gängse regler. Uppmaningen från oss till er är att vara mycket noga med bokningslistan, då det inte alls är roligt att stå där som ett fån när vi verkligen har bokat.”
Gesamtbewertung 5 von 5
Standard des Hotel? 5 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 5 von 5
Sauberkeit 5 von 5
Preisgünstig 5 von 5
Umgang und Service 5 von 5
Frühstück 5 von 5

Kolla era hotellnotor så ni inte blir misstänkta för springnota.

Empfohlen bis Christer, Schweden (Schweden Sa 02 Jul 2016)
“När vi checkade ut satt receptionisten i telefon och det bildades en kö. Eftersom vi inte hade haft några extra utlägg för vår vistelse så lämnade vi in nyckelkorten och åkte. Efter en stund ringde receptionisten och påtalade att vi inte hade betalat en nota från restaurangen. Som vi inte hade besökt under viselsen. Personalen ska vara på sin vakt så de inte debiterar restaurang och barnotor på fel rumsnummer. Vi tog mycket illa vid oss för att bli beskylla för att smita från notan. Det fodrade ett antal tele samtal från oss innan vi fick en ursäkt.”
Gesamtbewertung 3 von 5
Standard des Hotel? 4 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 4 von 5
Sauberkeit 4 von 5
Preisgünstig 4 von 5
Umgang und Service 4 von 5
Frühstück 4 von 5

SPA ??

Empfohlen bis Marcus, Schweden (Schweden Mo 04 Apr 2016)
“Bra förutom att man bokar in en spaupplevelse och så är det så mycket folk att det varken finns plats i bubbelkopparna eller att sitta någonstans.... Utbyggnationen kommer nog att göra stor skillnad men tills att det nya är på plats så har jag svårt att rekomendera skansens spa.”
Gesamtbewertung 4 von 5
Standard des Hotel? 4 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 4 von 5
Sauberkeit 4 von 5
Preisgünstig 4 von 5
Umgang und Service 4 von 5
Frühstück 4 von 5

Denna gång var det bra. Men vi låg över ...

Empfohlen bis Anonym , Schweden (Schweden Di 29 Sep 2015)
“Denna gång var det bra. Men vi låg över i den gamla Byggnaden över Midsommar, vi tyckte att Täckerna i Sängarna luktade illa, så denna gången tog vi med våra egna. ”
Gesamtbewertung 4 von 5
Standard des Hotel? 4 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 4 von 5
Sauberkeit 4 von 5
Preisgünstig 3 von 5
Umgang und Service 4 von 5
Frühstück 4 von 5

Usel mat och betjäning

Nicht empfohlen bis Krille, Schweden (Schweden Mo 18 Mai 2015)
“Fint nytt hotellrum. God frukost. Kvällsmiddagen trerätters ej godkänt. Framförallt var servicen för dålig och väntan på varmrätten för lång. Besviken efter att betalat så mycket Har man öppet hotellpuben förväntar man sig att bli serverad inom rimlig tid, utan ett behöva hämta personalen i köket. Mörkläggningen på hotellrummet var inte ok. Inte trevligt med morgonsolen i ögonen kl 5”
Gesamtbewertung 2 von 5
Standard des Hotel? 5 von 5
Einrichtungen (Küche, Sanitäranlagen, etc.) 5 von 5
Sauberkeit 5 von 5
Preisgünstig 5 von 5
Umgang und Service 5 von 5
Frühstück 5 von 5


Kundenservice

Ölands Touristenzentrum Telefon: +46 (0)485-88 800 info@oland.se

Kundenservice

Kundenservice

Ölands Touristenzentrum Telefon: +46 (0)485-88 800 info@oland.se

Kundenservice